Anlaşma şartları


Web sitesinin kullanım şartları


Bu Yönetmelik kapsamında, aşağıdaki terimler aşağıdaki tanımları içerir:


1) Showplus.pl online mağaza - www.showplus.pl Internet alanı altında bulunan bir çevrimiçi mağaza


2) Müşteri - Tam veya sınırlı yasal kapasiteye sahip gerçek bir kişi, tüzel kişi veya çevrimiçi mağazadan alışveriş yapan bir organizasyon birimi showplus.pl


3) Alışveriş sepeti - satın almak için seçilen ürünlerin görünür olduğu showplus.pl çevrimiçi mağazasının uygulanması ve Müşterinin sipariş verilerini belirlemesini ve değiştirmesini, özellikle: ürün sayısı, teslimat adresi, fatura bilgileri, teslimat yöntemi, ödeme yöntemleri.


4) Ödemeyi gerçekleştiren işletme - Şirket dışından gelen, banka havalesi veya kredi kartı ile ödeme, kredi kartı ile yapılan ödemelerde aracı olarak hareket eden bir varlık.


 


§1 Genel hükümler


1. Bu şartlar ve koşullar, showplus.pl Online Mağazasını kullanma, showplus.pl Online Mağazasında mevcut olan ürünler için sipariş verme, sipariş edilen ürünleri Müşteriye verme, Müşteriye ürün satış bedelini ödeme, Müşteriye siparişi iptal etme ve sözleşmeden vazgeçme ve gönderme ve gönderme kuralları ile ilgili kuralları belirler. Şikayetlerin dikkate alınması.


2. showplus.pl online mağazasını kullanmak ve ürünler için sipariş vermek için aşağıdakileri yapmanız gerekir:


a) Internet erişimi olan bir bilgisayar ve Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari gibi bir web tarayıcısı;


b) aktif e-posta hesabı (e-posta).


3. Müşteri showplus.pl çevrimiçi mağazasını yalnızca amacına uygun olarak kullanma hakkına sahiptir ve bu yükümlülüğü kullanmak zorundadır.


4. Müşteri, özellikle showplus.pl çevrimiçi mağazasının içeriğine veya bir karakter içeriğinin sunulması dahil olmak üzere teknik elemanlarına müdahale dahil olmak üzere, showplus.pl çevrimiçi mağazasının düzgün çalışmasını etkileyebilecek herhangi bir faaliyetten kaçınmak zorundadır. kanunsuz. Showplus.pl online mağazasını, amaçlayandan başka amaçlarla, özellikle spam göndermek, ticari, reklam, tanıtım faaliyetlerini showplus.pl online mağazasının web sitesinde tutmak yasaktır.


5. Şirket - zorunlu yasal hükümler tarafından izin veriliyorsa - kesintiler, Çevrimiçi Mağazanın showplus.pl’inin işleyişinin bozulması, mücbir sebepler, üçüncü tarafların hukuka aykırı faaliyetleri veya çevrimiçi mağazanın showplus.pl’inin müşterinin teknik altyapısı ile uyumsuzluğu dahil olmak üzere herhangi bir aksamadan sorumlu değildir.


6. Showplus.pl çevrimiçi mağazasındaki ürün çeşitlerine göz atmak kayıt gerektirmez. Showplus.pl online mağazasının ürün yelpazesine müşterilerin ürünler için sipariş vermesi, Yönetmeliğin 2 nci maddesi hükümlerine uygun olarak kayıt yapılmasını gerektirmez.


7. Sanattan kaynaklanan bilgi yükümlülüklerini yerine getirmek için. Tüketici Haklarına dair Kanun’un 12’si, Sözleşme’den çekilme hakkının kullanılmasına ilişkin bilgi içeren Ek 1 ek bu yönetmeliklere eklenmiştir.


§ 2 Kayıt


1. showplus.pl Çevrimiçi Mağazasına kaydolmak (Müşterinin hesabını ayarlamak) için, adınızı, e-posta adresinizi ve şifrenizi yazarak kayıt formunu doldurun, showplus.pl çevrimiçi mağazasının şartlarını kabul edin ve kişisel verilerin gereken ölçüde işlenmesini kabul edin Elektronik ortamda sunulan hizmetleri oluşturmak, şekillendirmek, değiştirmek, çözmek ve doğru şekilde uygulamak ve müşteri siparişlerini yerine getirmek.


2. showplus.pl çevrimiçi mağazasına kaydolmak ve aynı zamanda showplus.pl çevrimiçi mağazasının işlevselliğini kullanmak ücretsizdir.


3. showplus.pl Online Mağazasına kayıt olduktan sonra, her giriş kayıt formunda verilen veriler kullanılarak gerçekleştirilir.


4. Müşterinin hesabını showplus.pl Çevrimiçi Mağazasından silmek için, hesabın silinme isteği ile birlikte showplus.pl Çevrimiçi Mağazasında kayıtlı olan e-posta adresini de göndermeniz gerekir.

  


§ 3 showplus.pl çevrimiçi mağazasını kullanmanın kuralları


1. Showplus.pl online mağazasına giriş, Müşteri hesabının giriş sırasında girişte girdiği e-posta adresini ve şifreyi girerek yapılır.


2. Hesabı kaydeden müşteri, showplus.pl çevrimiçi mağazasının ürün yelpazesinde mevcut olan siparişleri de dahil olmak üzere, showplus.pl çevrimiçi mağazasının mevcut tüm uygulamalarını kullanabilir.


3. Şirket, genel olarak geçerli yasaları, üçüncü şahıs haklarını (özellikle maddi olmayan mülkiyet hakları dahil), üçüncü şahısların kişisel haklarını, sosyal bir arada bulunma ilkelerini de içeren), showplus.pl çevrimiçi mağazasının bir parçası olarak faaliyetini görürse, Müşterinin hesabını bloke etme hakkına sahiptir. veya bu Yönetmeliklerin hükümlerini. Müşteriye, Müşterinin hesabını showplus.pl Çevrimiçi Mağazasında kayıtlı olan e-posta adresine engelleme isteği bildirilecektir. Bir hesabı bloke etmek, derhal elektronik hizmet sunumu için Müşteriyle olan sözleşmeyi feshetmek anlamına gelir.


4. Şirket, yasaya aykırı tüm içeriği, üçüncü şahısların haklarını ihlal eden, kişisel haklarını, sosyal birlikte yaşama kurallarını veya bu Yönetmeliklerin hükümlerini ihlal eden Çevrimiçi Mağaza showplus.pl. Müşteriye, Müşteri tarafından gönderilen Materyalleri showplus.pl Çevrimiçi Mağazasında kayıtlı olan e-posta adresine kaldırma niyetinde bildirimde bulunulur.


5. showplus.pl Online Mağazanın işletilmesindeki herhangi bir düzensizlik Şirkete e-posta adresinden bildirilebilir ve ürünlerle ilgili şikayetler, Yönetmeliğin 9 uncu maddesi hükümlerine uygun olarak bildirilebilir.


6. Paragrafta belirtilen uygulamalar Bu fıkranın 9'u, tebliğ tarihinden itibaren 14 gün içinde değerlendirilecektir.


7. Müşteri, showplus.pl çevrimiçi mağazasındaki hesabının giriş bilgilerini ve şifresini saklamakla yükümlüdür. Showplus.pl online mağazasında hesabın giriş ve şifresinin kullanımıyla ilgili tüm faaliyetlerden sorumlu genel hükümlerden kaynaklanan sınırlar dahilinde Müşteri, özel Müşteri mesajı için gizli bilgi olan Müşteri'dir.


 


§ 4 Ürünler hakkında bilgi


1. showplus.pl online mağazasının ürün yelpazesinde bulunan ürünlerle ilgili bilgiler, sanat anlamında bir sözleşmeye girme davetidir. Medeni Kanun’un 71’i


2. showplus.pl Online Mağazası web sitesinde belirtilen ürünlerin fiyatları:


a) KDV vergisini içerirler ve Polonya zlotilerinde verilirler;


b) Teslimat masraflarını içermez. Teslim maliyetleri, ürünün müşteriye teslimine, siparişin değerine ve büyüklüğüne bağlıdır ve müşterinin ürünün teslim yöntemini seçerken verilir. Siparişin toplam maliyeti (yani teslimat bedeli dahil ürünlerin fiyatı), sipariş müşteri tarafından girilmeden önce alışveriş sepetinde belirtilir.


3. Şirket, ürün fiyatlarını sürekli olarak değiştirme, her türlü promosyon kampanyası ve satışını yapma ve iptal etme hakkını saklı tutar. Önceki cümlede belirtilen izin, fiyat değişikliğinden, promosyon kampanyalarından veya satışlardan önce verilen emirleri etkilemeyecektir.


4. showplus.pl online mağazasındaki promosyonlar, belirli bir promosyon durumunun düzenlemeleri aksi belirtilmedikçe birleştirilmeye tabi değildir.


§ 5 Sipariş yerine getirme şartları


1. Müşteri, showplus.pl online mağazasının ürün yelpazesine, haftada yedi gün ve günde yirmi dört saat ürün çeşitlerine sipariş verebilir.


2. Sipariş vermek için:


a) showplus.pl çevrimiçi mağazasına giriş yapın;


b) siparişin konusu olan ürünü seçin, ardından "Sipariş Ver" (veya eşdeğerini) tıklayın;


c) Siparişin alıcısının bilgilerini ve ürünün teslimatının yapılacağı adresi girin. Kurye ile bir teslimat seçerseniz, Müşteri kurye ile iletişime geçmek için ek olarak telefon numarasını da girebilir.



d) gönderinin türünü seçin (ürünün teslim şekli);


e) Müşteri bir KDV faturası düzenliyorsa, siparişi almak için kullanılan verilerden farklıysa, fatura verilerini girin;


f) "Sipariş" düğmesini tıklayın;


3. Peşin ödeme durumunda - siparişinizi mevcut ödeme yöntemlerinden birinde ödeyin. Siparişin konusu Müşteri'ye, siparişinde Müşteri tarafından belirtilen adrese (kurye veya posta) verilebilir;


   

4. Müşteri tarafından sipariş verilmesi, sipariş edilen ürün için satış (satın alma) anlaşması yapılması için Şirkete bir teklif vermek anlamına gelir.


5. Bir sipariş verdikten sonra, Müşterinin hesabında belirtilen Müşterinin e-posta adresi, Müşteri tarafından verilen bir siparişin Şirket tarafından alındığına dair bir onay gönderilecektir. Siparişin mümkün olması durumunda, kabul edilen siparişin onayını içeren Müşterinin e-posta adresine elektronik bir mesaj gönderilecektir. Siparişin teyidi, Şirket'in paragrafta belirtilen teklifi kabul ettiğini beyanıdır. 4 yukarıda.


6. Şirket, verilen ürünlere, ürün kategorilerine veya sipariş edilen ürün miktarına göre teslim yöntemlerini ve ödeme yöntemlerini sınırlama hakkını saklı tutar.


7. Şirket kaynaklarında sipariş edilen ürünün bulunmaması veya Müşterinin siparişini başka nedenlerle yerine getirememesi durumunda, Şirket tedarikçilerinden satın alma işleminin sözleşmede belirtilen süre boyunca mümkün olmaması durumunda, Şirket belirtilen durumu bildiren bir mesaj göndererek Müşteriyi bilgilendirecektir. Müşterinin e-posta adresi ile veya Genel olarak geçerli yasa hükümlerinden kaynaklanan süre içinde Müşteri tarafından belirtilen numaraya telefonla bilgi verin.


8. Siparişin bir bölümünün uygulanmasının mümkün olmaması durumunda, Şirket Müşteriye şunları önerebilir:


a) Siparişin tamamının iptali (bu seçenek Müşteri tarafından seçilirse, Şirket siparişi yerine getirme yükümlülüğünden muaf tutulacaktır);


b) Belirtilen süre içerisinde performansın mümkün olmadığı bölümdeki siparişin iptali (Müşteri tarafından bu seçeneğin seçilmesi durumunda, sipariş kısmen yerine getirilirken, Şirket kalan kapsamdaki yükümlülüğünden muaf olur);


c) Siparişin bölünmesi ve sözleşmenin bir kısmı için başlangıçta belirlenen sürede uygulanması mümkün olmayan yeni bir son tarih verilmesi (bu seçenek müşteri tarafından seçildiyse, siparişler birkaç ayrı gönderimde gönderilecek ve müşteri gönderilmeyecek) siparişin birkaç gönderiye bölünmesi ile ilgili ek masraflar yaptı).


9. Müşteri paragrafta belirtilen durumda sipariş yerine getirme yöntemlerinden herhangi birini seçmezse Bu fıkranın 8'inin (Şirkete atfedilemeyen nedenlerle müşteriyle temasa geçmesinin imkansız olması dahil) Şirket, Müşteriye, siparişin zamanında işlenebileceği ürünler sunacak, aksi halde sipariş iptal edilecektir, Müşterinin hesabında belirtilen e-posta adresine bildirilir. Müşteri, Yönetmeliğin 11 inci maddesinde belirtilen şartlar altında sözleşmeden ne kadar süreyle çekilebileceğini görebilir.


10. Müşterinin paragrafta belirtilen durumda herhangi bir karar almaması durumunda. Bu fıkranın 11'ini (Şirkete atfedilemeyen nedenlerden dolayı Müşteri ile iletişime geçmenin mümkün olmaması da dahil olmak üzere), Şirket siparişi tamamen iptal edebilir.


11. Sipariş paragrafta belirtilen durumda iptal edilirse Bu fıkranın 9-10'u, siparişin ödemesi önceden yapılmışsa, Şirket genel olarak geçerli olan yasaya göre ödenen miktarı (veya kısmen sipariş durumunda bunların bir kısmını) iade edecektir. Alacakların iadesi ile ilgili kurallar Yönetmeliğin 12 nci maddesinde ayrıntılı olarak açıklanmaktadır.


12. Müşteri, özellikle yanlış veya yanlış bir adres de dahil olmak üzere yanlış veya yanlış veri sağlarsa, Siparişin konusunun yasaların izin verdiği ölçüde teslim edilmemesinden veya gecikmesinden sorumlu değildir.


§ 6 Sipariş değişiklikleri


1. Müşteri, sipariş konusu ile birlikte Müşteri gönderisini gönderdiği ana kadar Müşteriye (siparişin durumu "Hesabım" sekmesindeki Müşterinin hesabında görülebilir) kadar siparişi değiştirebilir. Değişiklikler, siparişi oluşturan ürünlerin tamamının veya bir kısmının istifasını, teslimat adresindeki değişiklikleri veya fatura verilerindeki değişiklikleri ilgilendirebilir. Siparişin iptali halinde (tamamen veya kısmen), ödemenin önceden yapılması durumunda, satış fiyatının iadesi (satış fiyatının ilgili kısmı), Müşterinin Şirket tarafından istifasını almasından sonraki 14 (on dört) gün içinde gerçekleşecektir. Müşterilere alacaklarının iadesiyle ilgili kurallar Yönetmeliğin 12 nci maddesinde ayrıntılı olarak açıklanmaktadır.


2. Siparişteki değişiklikler showplus.pl Online Mağazasının web sitesinde "Hesabım" sekmesinde yapılabilir veya e-postaya yazabilir veya web sitesinde verilen telefon numarasını arayabilirsiniz.


3. Müşteri, sipariş sürecinde Müşteri tarafından belirtilen e-posta adresine değişiklik yapma veya siparişi iptal etme onayını alır.


§ 7 Ödeme yöntemleri ve sözleşmenin başlatılması


1. Sözleşmenin konusu Polonya'da teslim edilecek ise, ödeme yapılabilir:


a) Şirketin deposundaki siparişin konusunu alırken - Şirket tarafından belirli bir zamanda kabul edilen elektronik ödeme sistemlerinden birinde ödeme kartıyla nakit olarak;


b) Poczta Polska veya bir kurye şirketi tarafından tesliminden sonra siparişin konusunu toplarken - nakit olarak;


c) Siparişin konusunu kabul etmeden önce (peşin ödeme) - Banka havalesiyle, Şirket tarafından belirli bir zamanda kabul edilen elektronik ödeme sistemlerinden birinde ödeme kartıyla.


2. Siparişin konusu Polonya dışına çıkarılacaksa, ödeme şu anda Şirket tarafından kabul edilen elektronik ödeme sistemlerinden birinde banka havalesi veya ödeme kartı ile yapılabilir.


3. Müşteri, siparişin bir kısmını ve teslimatın ardından siparişin bir kısmını öder. Ödeme şekli, ürünün türüne ve / veya siparişin alındığı yere bağlı olabilir.


§ 8 Siparişin yerine getirilme zamanı


1. Şirket, belirli ürün bilgilerini iş günü, yani haftanın günleri, pazartesi-cuma günleri hariç, siparişin verildiği tarihte parselin gönderileceği resmi tatil günleri hariç olmak üzere Mağaza web sitesinde yayınlamaktadır. Yukarıdaki bilgiler, siparişin işleme alındığı andan siparişin konusunu Poczta Polska veya bir kurye şirketi aracılığıyla Müşteriye gönderme anına kadar geçen yaklaşık bir süredir. Sipariş teslim süresi, sipariş edilen tüm ürünlerin tamamlanma tarihi dikkate alınarak verilmektedir. Teslim süresi ürünün mevcudiyetine bağlıdır.


2. Polonya'da, siparişin konusu Şirket merkezinde haftada 7 gün 8.00'den 18.00'e kadar şahsen alınabilir veya Poczta Polska veya bir kurye şirketi aracılığıyla Müşteri tarafından aşağıdaki şartlarda belirtilen adrese teslim edilebilir:


- 30 kg'a kadar olan parseller Poczta Polska veya bir kurye şirketi tarafından gönderilir

- sadece kurye ile 30 ila 400 kg arası paketler


3. Polonya bölgesi dışında, siparişin konusu Poczta Polska veya bir kurye şirketi aracılığıyla Müşteri tarafından belirtilen adrese iletilir.


4. Siparişi verirken malların teslim maliyeti verilir. Daha büyük gönderiler için, masraflar sipariş veren tarafla e-posta veya telefonla ayrı ayrı belirlenir. Her durumda, Şirket müşteriye sözleşmeden doğan toplam maliyeti bildirecektir (ürün fiyatı artı nakliye ücreti).


5. Şirket, yanlış veya eksik teslimat adresi de dahil olmak üzere, Müşteri tarafından sağlanan yanlış veya eksik verilerden dolayı uzun teslimat süresinden veya teslimat eksikliğinden sorumlu tutulamaz.


§ 9 Şikayet şartları


1. Mesleki veya ticari faaliyetle ilgili olmayan amaçlar için bir ürün satın alan bir müşterinin, belirli bir ürünün teslim tarihinden itibaren iki ay içinde, teslim edilen ürünlerin uyumsuzluğunu belirttiği tarihten itibaren iki ay içerisinde şikayette bulunma hakkı vardır. Sözleşme ile bulunan uygunsuzlukları Şirkete bildirir.


2. 14 (on dört) takvim günü içinde, Şirket Müşterinin şikayetini ele alacak ve daha sonraki işlemler hakkında bilgi verecektir.


3. Şirketin bir şikayeti dikkate almasının ön şartı, müşteriye bu ürünü (ürünleri) Şirketten satın aldığına dair bir ürün veya ürünlerle birlikte şikayetin açıklamasını sağlamaktır.


4. Şikayet veya profesyonel faaliyetle ilgili olmayan amaçlar için bir ürün satın alan Müşterinin lehine bir şikayette bulunulması durumunda (Tüketici) - Şirket, tüketicinin isteğine göre, ürünü tam teşekküllü bir ürünle onaracak veya yenisiyle değiştirecektir.

Tavsiyeye mi ihtiyacınız var?

Bir seçim yapmakta zorlanıyorsanız, bize bir e-posta yazın

 Bir soru sor

Bulmana yardım et?

Aradığınızı bulamadıysanız, mağaza aramayı kullanın.


Yeni 2019

Yeni yıl ürün çeşitliliği güncellemesi zaten web sitemizde!

 Haberleri izle