Garanti ve Servis


Değerli müşterilerimiz ve ortaklarımız
Tüm mallar (sarf malzemeleri hariç) malların alınmasından itibaren 1 yıl garanti kapsamındadır, üretilen ürünlerin kalitesinden eminiz ve herhangi bir sorun olmadan olası tüm kusurları gideriyoruz.


Ne yapmalı:
1. Sipariş edilen üründe kusur var.
Bu durumda, bir DHL şubesinde veya başka bir kurye şirketindeyseniz, bu hasarı yöneticimize bildirmelisiniz.
(ambalajın açılması ve malların bütünlük açısından kontrol edilmesi şartıyla) bir şirket temsilcisinin huzurunda gerçekleşmesi şartıyla
Sırasıyla DHL veya diğer kurye şirketi).
* Uzmanlarımız göndermeden önce her öğeyi kontrol eder.
2. Satın alınan ürün bir süre sonra olması gerektiği gibi davranmayı bıraktı.
2.1 Garanti süresi dolmamışsa, şirket ek ücret ödemeden ekipmanın onarımını veya değiştirilmesini garanti altına alacaktır.
Malları göndermeden önce, lütfen yöneticimize başvurun.
2.2 Garanti süresi dolmuşsa, sorun giderme için ürün bir servis merkezine iletilebilir.
* Sadece gerekli kalite belgelerine sahip yüksek kaliteli ürünler satıyoruz!

Sorusu olan? Danışmanımızla iletişime geçin ve zaman kazanın!
İletişim: telefon: +48793938339 (Viber)
e-posta: showlus27@gmail.com


Garanti anlaşmaları:
1. Garanti, malların satış tarihinden itibaren geçerlidir.
2. Malların, garanti süresi boyunca alıcının hatası nedeniyle zarar görmesi durumunda, satıcı,
arızalı malları hiçbir ek ücret ödemeden tamir veya değiştirme.
3. Garanti kapsamındaki onarım ve servis işlemleri yalnızca bu garanti kartının ibrazı üzerine 30 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.
Garanti süresi onarım süresiyle uzatılır.
4. Tedarikçi, aşağıdaki durumlarda garanti yükümlülükleri taşımamaktadır:
- mekanik, termal, kimyasal ve eşyalara diğer zararlar;
- malların kullanım kurallarına uyulmamasından kaynaklanan başarısızlık;
- ekipmanın kendi kendine onarım veya modernizasyonu;
5. Garanti sarf malzemelerini ve sınırlı kullanım süresi olan diğer parçaları kapsamaz.
6. Garanti onarım süresi boyunca benzer bir işlevsel eşya verilmeyecektir.
7. Garanti hakları, ürünün başarısızlığından dolayı alıcının kaybedilen karların iadesini talep etme hakkını içermez.
8. Alıcı, kusurlu ürünü satıcıya kendi bedeli karşılığında vermekle yükümlüdür.

Tavsiyeye mi ihtiyacınız var?

Bir seçim yapmakta zorlanıyorsanız, bize bir e-posta yazın

 Bir soru sor

Bulmana yardım et?

Aradığınızı bulamadıysanız, mağaza aramayı kullanın.


Yeni 2019

Yeni yıl ürün çeşitliliği güncellemesi zaten web sitemizde!

 Haberleri izle